acasadipia

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Pia - 28 januari 2012 11:57

Nu har jag haft min egen tid hos frissan de gråhåret är borta och håret är lockigt och fint. Det blev två och en halv timme för mig själv. Det bästa hos frissan är när de tvättar håret och ger lite massage. Man nästan somnar. Passa på och fixade ögonbrynen oxå. Så nu är man riktig stilig.


Joakim leker så dant med sitt priatskepp så en pirat komma och högg kniven i min hand. Och nu har hela besättningen kommit och sticker kniven i min hand så jag måste nog sluta att skriva nu annars så blodar jag ner hela dator. Jag ska nu jaga bort piraterna.


Ha en trevlig Lördagseftermiddag.

Av Pia - 28 januari 2012 07:28

Idag ska jag till frissan. nu ska de gråa stråna försvinna ett tag =).  Vad jag har längtat efter det de senas veckorna. I eftermiddag så blir det Tintin.


Här kommer min superhjälte som jag har skickat i väg till en som behöver lite superkrafter just nu.

 

Jag håller på med en halsduk till mamma . Gör den på en av mina stickringar. Det är en så himmla vaker blå färg på den.


 

David fick ett sjörövarskepp (det bruna) i Julklapp. Joakim fick pengar i julklapp så han kunde köpa ett skepp av Peters arbetskamrat (röda)

 

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards