acasadipia

Alla inlägg under september 2017

Av Pia - 4 september 2017 17:02

Den kom inte med i förra inlägget

[Bild]

Av Pia - 4 september 2017 16:54

Nu har jag laddat sl-kortet så nu känner jag mej friare. Vet inte var jag ska göra med friheten men ändå.

Imorgon börjar vattengympan. Jag hoppas det kommer att kännas skönt. På onsdag ska jag kolla vikten. För tre veckor sedan var jag där och då hade jag gått ner två kilo. Man får hoppas att det har fortsätt neråt eller i alla fall stannat. Och på torsdag är det vattengympan igen. Sen vila tills nästa tisdag.

Funderar lite på hur jag ska orka. Känner mig helt färdig efter promenad till och från stationen. Det är inte själva promenaden i sig jag blir trött av. Jag kan känna mig lika utmattad efter en dusch eller efter jag har virkat 10 minuter. Blir liksom psykisk trött. Typ jag blir trött av att koncentrera mig. Kommer antagligen bli jätte trött efter ha skrivit.

Skördade mina rödbetor igår. Goda men små och konstiga.

När jag var på pysseleventet i maj gjorde jag decopage på ett par vinglas. Så här ser de ut när man har lite sänd och värmeljus i.

Förra veckan var David hemma och då passade jag på att spela lite bra musik för honom. Fick den här lappen. För er som inte kan tyda texten står det "Rock är bäst till mamma från David"

[Bild]

Nä för att ha lite krafter kvar till matlagning så får det räcka så här.

Ha det!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Skapa flashcards