acasadipia

Alla inlägg under mars 2013

Av Pia - 27 mars 2013 21:57

Har virkat en glass till Joakim. Ser den god ut?

Av Pia - 26 mars 2013 19:38

Min snälla kollega gav mig äppelkvistar till påskriset. Det blev två ris ett i köket med fjädrar och köpta kycklingar och en i vardagsrummet, den med fjädrat och hemgjorda kycklingar. Istället för taklampa så har vi påskpynt i taket.

Av Pia - 26 mars 2013 07:16

Det är ett mirakel att jag hann med rätt pendel. Efter mycket gnäll så kom vi till fritis, vi var i tid om ni undrade. Dörrarna var låsta jag tänkte att vi kom för tidigt men när jag tittade på klockan så upptäckte jag att de skulle ha öppnat för fem minuter sedan. Vifick vänta i tio minuter till innan någon kom och öppnade. Den som öppnade var lika förvånad som vi föräldrar som stod och väntade. Får väl en förklaring när jag hämtar i kväll. Kom alltså en kvart försent till dagis den snälla fröken som var där sa jag tar hand om David gå du till tåget så du inte kommer försent. Så jag hann med det tåg som jag brukar. Tack fröken Lisa. Vilken början på dagen. Ska gå och väga mig i dag hoppas på att jag inte har gått upp i alla fall. Det var två månader sedan sist. Så håll tummarna. Idag ska jag ta en promenad runt Skeppsholmen på lunchen.

Ha en bra dag

Av Pia - 24 mars 2013 18:51

Nu är mina underbara barn hemma igen. I dag hade vi ett litet barnkalas och så har det varit simträning.
Jag har packat upp alla lådor nu. Nu ska jag bara hitta rätt plats för rätt grej. Har påskat till det oxå. Lite kycklingar här och där. Men jag har inte fått in något ris ännu tyvärr.

Av Pia - 19 mars 2013 14:17

Snart påväg till tandläkare för att laga två hål. BLÄ fy tvi.  


Det går säkert bra men vill inte.


//PIa

Av Pia - 19 mars 2013 08:32

Gick direkt till gymmet och satte mig en halvtimme på cykel i morse. Det känns jätte bra.


Ha en bra dag!!

Av Pia - 18 mars 2013 20:42

Av Pia - 18 mars 2013 07:33

I går lämnade jag barnen till deras far efter Joakims simskola. Så denna vecka är barnfri. Men Joakim fyller åt på onsdag så jag ska dit och fira honom och på torsdag ska vi till Naturhistoriska riksmuseet. På torsdag kommer även min soffa. Tjoho!!!


HAr börjat virka lite varje kväll nu håller jag på med en Glassstrut till Joakim. Jag tror jag ska sätta in lite bilder i kväll från lägenheten och det senaste jag har handarbetat. Bloggen blir så mycket roligar då.


Ha en trevlig Dag.  

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards