acasadipia

Alla inlägg under april 2021

Av Pia - 3 april 2021 08:54

Idag på morgon promenad utan Moltas. Han orkade inte följa med. Så tog jag kort på våren. Förstår nu varför det kliar i ögon, näsa, hals och öron. Förstår ni?

Har fått fram lite påas som jag har virkat oxå

Glad Påsk

Ät en massa godis

Ha det skönt

Av Pia - 2 april 2021 08:34

Idag är det ett år sedan flyttlasset från våra lägenheter kom hit till huset. Igår var det ett år sedan jag och fåglarna flyttade hit. Jag sov på en turistsäng och fåglarna stod i badrummet. Vad tiden går.

Var ute på en långpromenad med Moltas imorse sitter nu och äter frukost. Skönt med dessa morgon promenader innan frukost.

Satte på mig stegräknaren igen efter att haft paus från den i tre månader. Är redo igen att utmana mig med steg.

Solen skiner och det är typ en dag då man vill påta i trädgården vi får se vad jag gör. Vi ska få besök. Och så ska bilen få sommartassarna på sig. Barnen kommer i eftermiddag/kvällen.

Ha en riktig skön låååååångfredag

Av Pia - 1 april 2021 08:03

Covid-19 har kommit till blåkulla. Jag vet inte om ni andra har fått informationen. Jag fick ett mess om det. Tänk det roligaste festen på året inställt. Jaja får göra kvasten i topp trim till nästa år.

Solen skiner. Det var skönt att promenera nu på morgonen. Moltas verkar tycka det var skönt oxå.

Nu ska jag gå och forsätta lite på min tavla innan jag ska jobba mina fyra timmar.

Ha en skön Påsk och ät en massa godis.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Skapa flashcards