acasadipia

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Pia - 10 januari 2012 09:03

Tjoho jag överlevde den första dagen på jobbet efter ledigheten. Hade vissligen en hemsk huvudvärk när jag kom hem och var extrem trött men ändå. På vägen till jobbet somnade jag snabbt så det blev ingen läsning och samma sak blev det på hem vägen. På jobbet borjade det bra oxå ett stort nätverksfel gjorde att man inte kom in i datorn förrän vid elva tiden. Notera att jag var på jobbet kl 8.00 så det var några timmar utan dator. Man var helt ställd. Men som tur var så hade jag två möten en med fiskvårdskonsulten som konstaterade att denna jul hade varit god, har gott upp 2,7 kg.  . Så nu är det bara att ta nya tag och kämpa på igen. Så mitt mål nästa träff om en månad är att ha gått ner dem och helst lite till. Håll tummarna och heja på mig så är ni snälla.


Har sovit riktit bra i natt. Byt säng med David, ska nog fråga om vi kan göra det i natt igen. Sova är ju A-O när man vill må bättre och gå ner i vikt.


Nä nu ska jag jobba lite ses senare   

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards