acasadipia

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Pia - 13 januari 2012 08:00

Idag jobbar jag hemma igen. David tappade en pall på sin stortå i går så vi får inte ner hans fot i en sko i dag. Så i dag får jag jobba i ljudet av Pippi Långstrump och sjörövarna. Men det är väl ungefär så som det låter på jobbet oxå.  


När jag gick med Joakim till dagis så fick vi åka skriskor, det var så himmla halt. Det jobbigaste är att det är uppförsbacke till dagis. Det gick snabbt hem om ni förstår.


Änså länge har det inte hänt några tokigheter i dag. Det är ju fredag den trettonde i dag. Som en kompis sa på facebook jag tog oturen en dag före, hoppas jag.


Ryggenvärker, knäna värker det är inte lätt att bli äldre. Det verkar gå ut för när man blir 40. Åldern kanske kommer i skov. Helt plötslig så händer en massa saker med kroppen sedan håller det sig lungt en långtid så man glömmer att man blir äldre sen händer mera saker så man blir påminnd att livet går himmla snabbt.


Ha en bra dag och hoppas alla har tur i dag. 

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards