acasadipia

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av Pia - 26 januari 2012 20:36

inte har jag motionerat något i dag inte. Men några timmar i förmiddags var jag himmla trevlig och välkomna en massa trevliga människor till Riksdagens Framtidsdag. Det var nog den smidigast insläpp jag har varit med om. Så man kan väl säga att man har lärt sig av sina misstag och börjar bli proffs på detta. Jag var visligen helt slut i kroppen så på vägen hem så sov jag hela vägen. Jag brukar vakna till lite då och då för att se vilka som sitter brevid mig. Så jag är inte helt bort på pendeln. Man måste ha lite koll så ingen snor handväskan av en.


I morgon ska jag bjuda mina kära kollegor på ett av mina surdegs bröd. Hoppas de tycker om den. om inte får jag väl käka upp den själv.


I morgon ska jag även gå på min första medisinska yoga. Det ska bli kul och se vad det är och hur man känner sig efter. Jag berättar i morgon om det.


Kram!

Av Pia - 26 januari 2012 20:36

inte har jag motionerat något i dag inte. Men några timmar i förmiddags var jag himmla trevlig och välkomna en massa trevliga människor till Riksdagens Framtidsdag. Det var nog den smidigast insläpp jag har varit med om. Så man kan väl säga att man har lärt sig av sina misstag och börjar bli proffs på detta. Jag var visligen helt slut i kroppen så på vägen hem så sov jag hela vägen. Jag brukar vakna till lite då och då för att se vilka som sitter brevid mig. Så jag är inte helt bort på pendeln. Man måste ha lite koll så ingen snor handväskan av en.


I morgon ska jag bjuda mina kära kollegor på ett av mina surdegs bröd. Hoppas de tycker om den. om inte får jag väl käka upp den själv.


I morgon ska jag även gå på min första medisinska yoga. Det ska bli kul och se vad det är och hur man känner sig efter. Jag berättar i morgon om det.


Kram!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards