acasadipia

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Pia - 25 januari 2012 19:53

I dag har jag gjort det. Jag satte mig och cyklade en halv timme och det känns jätte skönt nu. Varför ska det vara så svårt att sätta sig på den j....a cykel när man vet att det känns så skönt efter. Håll nu tummarna att jag kommer i håg den känslan i morgon oxå så jag sätter mig på cykel igen.


I morgon ska jag upp tidigt, undra hur det ska gå jag som är så trött nu för tiden. Men på något sätt ska det väl gå. Nästa problem är vad ska man ha på sig i morgon. Ska vara lite finare än vanligt. Ska ta emot en massa mäniskor till Riksdagens Framtidsdag. Det är tre seminarium på engång. Om ni blir intreserade av detta gå in på Riksdagens hemsida och kolla in det.


Joakim är väldigt ledsen för sin nalle som håller på att tappa huvudet, så jag måste operera nallen nu.


Ha det

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards