acasadipia

Alla inlägg under augusti 2021

Av Pia - 24 augusti 2021 08:06

Vad trög man är när man börjar efter fyra veckors semester. Man går liksom på halvfart i hjärnan. Man får tänka efter några gånger innan man gör saker som brukar gå automatiskt. Men det betyder väl att man har vilat på semestern.

Energi har jag i kroppen. Det är perfekt väder för min fibro. Inte för varmt, inte för kallt. Knappt någon värk. Så skönt.

Har mycket pågång. Ska börja träna syrketräning igen. Ska ha träff med dietisten och fysiketerapeuten samtidigt för att lägga upp en plan hur jag ska gå ned i vikt.

Ska ha mitt första fyspass med fysiketerapeuten den 1 sept. Håller på att promenera en massa för att inte bli hel slut vid första passet. Det känns som kropp och huvud är lite samkörda för engångs skull. Jag orkar mer, har mer energi och är starkare. Så det kommer gå bra.

Ha det

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards