acasadipia

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Pia - 11 januari 2012 20:17

Jag har ett väldigt bra jobb som ger mig möjlighet att jobba hemifrån ibland. Jag har förstås väldigt bra kollegor som låter mig arbeta hemma oxå. Men att det är möjligt beror ju på tekniken. Att jag har en mobil som är mexad (betyder att när någon ringer på min anknytning till jobbet kommer till mobilen) så jag kan svara på alla samtal som om jag var på jobbet fast jag sitter hemma. Och sedan att man kan koppla upp sig till jobbets närverk hemifrån. När tekniken fungerar är den fantastisk.


Tog ett pass på cykel efter lunchen så lite motion har kommit in i dag. Har siktet inställt på ett pass styrketräning på lunchen på fredag. Om jag tar mig dit så har jag rivt den första muren som skyddar mig mot motionen. Vill riva alla murar så jag börjar träna regelbundet igen som jag gjode förut.


Har börjat få ordning på mitt mat intag igen. Inget småätande har det varit i dag fast jag har varit hemma. Frukost, mellis, lunch, mellis och så middag. Ska nog ta en kopp te när jag har skrivit färdigt.


Om två veckor är det dags för frissan igen börjar längta nu för de envis grå stråna har börjat synas igen.


lite te och lite virkning innan läggdags. i natt ska jag sov i min säng efter på nätter i Davids säng. I natt ta Peter den i stället till Davis stora glädje. Stakarn när ska han lära sig sova i sin säng när hans föräldrar hela tiden vill sova i hans.


  

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards