acasadipia

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Pia - 20 januari 2012 14:00

Vad härligt det är det är fredag och man är lite hög på värktabletter så man har inte så ont i dag.

VÄrktabletterna är en Ipren och två panodil efter ordenation från docktorn. Var sjättetimme.


I morse länmade jag barnen som vanligt sedan gick jag hem och åt frukost, vilade en stund sedan satte jag mig på min cykel och cyklade i trettio minuter. Efter det en härlig dusch. Sedan provade jag på något nytt. Jag la mig på en spickmatta, ajjjj men ack så skönt efter ett tag. Först fick ryggen sig en omgång, sedan så fick bena sig en. Jag har haft kramp i vaderna och det blev mycket bättre efter spikmattan.


Virkade färdigt alla delar till Davids hund i går, Tar med det till Eskilstuna så syr jag i hop den där.


På söndag börjar Joakims simskola, så då ska denna kropp i en baddräkt, tur att det inte finns så många speglar där. Joakim är i allafall uppåt och ser i fram emot det. Så man får offra sig för hans skull.


Vi hörs

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards