acasadipia

Alla inlägg den 28 mars 2018

Av Pia - 28 mars 2018 13:33

Värken tog över idag. Stannade hemma. Villar en massa och gör lite nytta hemma. Det gör ont när jag sitter, står och ligger. Måste variera mig hela tiden. Göra det mesta i slowmotion. Har lyckats vika tvätt plocka ur diskmaskinen, sätt på en tvätt hängt. Jag har sovit och legat i sängen och gjort absolut ingenting också.

Joakims bröd tog slut i morse. Hade tänkt gå till affären men nä värken vill inte det. Utan jag fick helt plötslig för mig att baka frallor. Så nu jäser degen och jag hoppas båda killarna blir överraskade och hoppas de uppskattar nybakat. Jag kan i alla fall ha med mig frallor som matsäck på Gotlandsbåten i morgon.

Förresten är jag så glad att Jag stod över min ?Jag kan själv"- känsla och frågade om min moster Eva och hennes sambo Åke kunde svänga förbi och plocka upp mig till Nynäshamn, nu när vi ändå skulle med samma båt och slut destination. Jag får testa direkt pendeln Nynäshamn-Märsta när jag åker hem. Eva och Åke skulle ju i alla fall åka förbi Märsta på motorvägen. Så det blir en ytters liten omväg för dem.

Nä nu ska jag villa fingrar och huvud innan jag ska baka ut

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards