acasadipia

Alla inlägg den 20 mars 2018

Av Pia - 20 mars 2018 09:06

Solen skiner så mycket på den nyfallna snön så man blir bländad. Man går och kisar så tårarna rinner men så är det en speciell dag idag för det är min äldste sons födelsedagen. Han blir hela tolv år. Vad har tiden tagit vägen han föddes ju nyss? Och med honom k8mmer våren. Det är vårdagjämningen idag. Ikväll ska jag bli bjuden på middag av Joakim hos hans pappa. Spännande och se vad det blir för något. Ryggsäcken är fullpackad med presenter för jag ska gå direkt när jag kommer med tåget.

Pysslade lite i går gjorde en till öronhängshållare. Gjorde decopage på den blev riktigt fin tycker jag.

Missade en tid hos PBM igår. Jag trodde jag skulle vara där kl 14.00 men det var 9.30 Jag skyller på fibromyalgin de säger man kan få fibrodimma så det var nog den som spökade. Fick prata med min läkare och idag ska jag ta mer värktabletter får hoppas att det räcker. Jag är faktiskt glad att läkaren på PBM och min husläkare har samma inställning till smärtstillande tabletter. De vill att jag tar så lite som möjligt. De vill försöka undvika att jag blir beroende av starkare tabletter. Det är jag glad för. Det kan jag ta senare i livet. Ska ju bli minst 90 så jag har många år kvar.

Nu är jag på väg till jobbet. Förutom att jobba så ska jag är medicinsk yoga på schemat idag. Ska bli skönt.

Ha det!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards