acasadipia

Alla inlägg den 27 mars 2018

Av Pia - 27 mars 2018 09:00

Kämpar på med värken. Den har fastnat i benen så det gör så ont att gå. Men tog en promenad med killarna i går kväll i alla fall. Kroppen kommer ju inte gå sönder. Just nu får jag gå igenom allt jag har lärt mig om att hantera smärta för att motarbeta den så den inte tar över. Det är dag två av tre i denna vecka. Psykiskt kommer jag må bättre om jag tar mig till jobbet dessa tre dagar. Och då blir jag starkare och stå emot smärtan.

Försökte få igång Pokemon go på Davids mobil men det gick inte. Ingen aning om varför. Få göra ett nytt försök ikväll. Det blir lättare att få med honom ut då. Ja jag vet vi är efter med detta spel men David fick ju sin mobil i lördags. Jag vet också att han spelar på den även fast han säger att han inte gör det. Jag låter honom vara denna vecka för nu åt mobilen ny och han ska ju lära känna den. Storebror skvallrar förstås om vad lillebror gör och tvärtom. Jaja orkar inte strida med dem just nu.

Ha det gott!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards