acasadipia

Alla inlägg den 19 mars 2018

Av Pia - 19 mars 2018 07:14

God morgon denna tidiga måndag. Tvungen att jobba förmiddag för att jag ska till Kista på eftermiddagen. Man är trött värre alltså. Vi skiter i att prata om min värk den värker jävligt mycket. Nu vet ni det.

När jag planerade i min BuJo igår för denna vecka märkte jag att jag hade glömt och fått för mig att läkartider var vid andra klockslag osv. Allmänt förvirrad. Ska försöka ordna upp det idag så allt faller på plats igen.

Ok lite prat om värk då. Förlåt.
I fredags hade jag så himla ont att jag nästan på mig i fosterställning på jobbet. Skickade i alla fall iväg ett mail till chefen och förklarade att jag kanske inte skulle klara av dagen. Fick svar tio minuter innan jag slutade att det var nära att gå hem och vila mig så hörs vi på måndag. Jag svarade tack men jag har bara tio minuter kvar så jag stannar dagen ut ha en trevlig helg. Lite komisk faktiskt.

På lördagen hade jag lika mycket värk som fredagen men vi hade skjutit upp bio i så många helger nu så jag bestämde mig att värken fick inte hindra mig. Med min värk och killarna tog vi oss till Mall of Skaninavia för lite shopping och bio. Vi åt gått på Max och var på legostore, Clase Ohlsson, Panduro där inne så talade mina killar om för mig att jag absolut inte behövde något så jag handlade ingenting där. Ni svimmade inte nu va? Vi hade tid över innan filmen skulle börja så vi slöade oss i soffan utanför salongen. Killarna fick popcorn och dricka. Själv hoppade jag över popcorn fick äta lite bottenskrap på killarnas.
På söndagen fick jag söta för att jag hade struntat i värken på lördagen. Var typ säng liggande hela dagen. Var uppe och gjorde mat och försökte plocka lite i köket.

Ha det gott

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards