acasadipia

Alla inlägg den 14 mars 2018

Av Pia - 14 mars 2018 09:01

Sitter på pendeln och det verkar inte vara några problem idag. Gick tillslut hem i går. Det var total stopp och tyvärr kom jag inte till Kista denna gång men de var förstående och så vi bokar om tiden det var många som hade ringt. Vad gjorde jag när jag kom hem då? Sminkad och fin som jag var. Jag la mig i sängen och sussade gått ett par timmar. Lagade potatis och purjolökssoppa, spelade monopol med killarna. Det går faktiskt riktigt dåligt för mig. Fick ett chanskort som det stod att jag skulle gå till Norrmalmstorg på. Och där hade Joakim byggt hotell på. 40 000 ville han ha. Jag intecknade alla mina tolv gator och fick ihop summan hade kvar typ 100 kr i kontanter. Ja ja är kvar i spelet. Betalar hyror med intecknade gator och tjänar pengar på att gå för bi gå. Vi får se hur länge det håller.

I söndags var vi fem av åtta från rehabgruppen som träffades hemma hos mig. Vi hade knyttis så det blev en masa att äta. Oj vad vi pratade. Men lite konstigt var det att de var hemma hos mig istället för Kista. När de gick gick luften ur mig tårarna rann. Vet faktisk inte riktigt varför för jag kände mig glad över att dem hade varit där.

Måste bara säga pendeln rullar fortfarande och snart är jag i Sollentuna. Halvvägs.

Här pysslat lite också men det blir mer om det i morgon då jag har tagit kort på det.

Ha en skön lilllördag (onsdag)

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards