acasadipia

Alla inlägg den 13 mars 2018

Av Pia - 13 mars 2018 08:01

När jag äntligen tar mig iväg till jobbet så blir det stopp i pendeltrafiken. Elfel i Häggvik. På väg till Kista för att gå till psykologen en näst sista gång. På vägen till pendeln funderade jag på hur det känns att PBM tar slut. För en vecka sedan skulle jag ha sagt att det funkar inte. Men nu känns det faktiskt helt ok. Även fast jag är i en svacka nu så känns det faktiskt helt okej. Svackan beror mycket på att jag har fått lov att byta värktabletter och de nya hjälper inte lika bra. Eller inte ens hälften så bra. Här mycket ondare nu och eftersom värken har fått fäste igen är det svårare att få hjälp av tabletter

Igår började jag och killarna och spela monopol. Än så länge så ligger jag bra till. Här undvikit hörnet på de billigaste gatorna som har hotell och de dyraste gatorna som har några hus på sig. David har hotellen och Joakim husen. Jag har två gatsviter men inga hus ännu.

Även fast jag inte har skrivit på länge så vet jag inte vad jag ska skriva. Är liksom tom i huvudet. Men ni ser jag lever. Vet ännu om jag kommer iväg någonstans ännu. Får kanske gå hem igen.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards