acasadipia

Alla inlägg den 23 mars 2018

Av Pia - 23 mars 2018 09:09

Ok efter mycket om och men så sitter jag på pendeln till jobbet. Vaknade med en känsla vill inte idag. Värk och trötthet dominerade känslorna i kroppen. Tog en himla tid för mig att komma upp. Och när jag låg där och försökte gå upp funderade jag på när maten från mathem skulle komma. Men kom på att jag inte hade beställt. Då kommer ingen mat. Fån också ytterligare en sak som var negativ innan jag ens kom upp ur sängen. Jaja löste det med att ta med dramaten till jobbet så jag kan handla lite på Ica på vägen hem.

Vad händer i annars idag. Förutom att jag ska jobba så ska jag ta det lugnt och spara krafter till i morgon. Ska på BuJo-träff i Uppsala då. Även så ska min lilla son David få sin första mobil. Behöver alla krafter till träffen. För förra gången blev jag helt utmattad efteråt. På ett positivt sätt alltså. Så jag är beredd denna gång.

Team-mötet på PBM gick bra. Jag tror de var lika vemodiga som jag att det bär slut. De tyckte att jag hade gjort ett otroligt jobb, men hade inte kunnat göra det om jag inte hade haft deras stöd. Nu är det bara att fortsätta åt samma håll som jag är på väg åt. Får hoppas att vägen inte blir för krokig utan någorlunda rak. Visst jag vet att det kommer att komma bakslag men jag är beredd på dem så de kommer förhoppningsvis inte bli så långa utan korta och jag tar mig igenom dem med glans.

En massa FREDAGSKRAM till er alla.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards