acasadipia

Alla inlägg den 7 mars 2018

Av Pia - 7 mars 2018 09:08

Höll på att försova mig i dag. Kim inte upp förrän kl åtta och jag brukar gå halv ni hemifrån. Jag stressade inte med jag hade väl ett litet högre tempo när jag gjorde i ordning mig. När jag sminkade mig såg jag mina snygga ögonbryn, som jag färgade i går. Ser ju ganska bra ut ju. Jag trådade mig igår på överläppen och ögonbrynen. Känner mig glad när jag pysslar om mig själv.

Idag har jag inget planerat förutom att jobba. Så ska väl försöka ta hand om disk och tvätt när jag kommer hem. Mina stackars blommor vill nog ha vatten också. Här kanske ork till det. Får sätta på bra musik och svänga på min trollspö så kommer det bli fint. Jag ska ju ha gäster på söndag så lite finare än vad det är nu vill jag ha. Men jag har ju lördagen på mig också.

Nä ni jag är för trött för att skriva idag så jag ska nog sätta på mig hörlurarna och lyssna på lite bra musik istället. Ha det bra.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards