acasadipia

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Pia - 19 juni 2012 20:42

I dag var vi på en trevlig sommarlunch med jobbet på Ulla winbladh. Maten var kanon. Jag tog toast med skagenröra till förrätt, Rödtunga med handskaladeräkor till huvudrätt och vitpersika med hallonsorbe och vanlijglas och maräng. Vi hade ätit upp vid halv fyra tiden så jag har bara tagit en macka och te nu på kvällen.


Sitter i köket för peter har börjat först ha söner skyddet under tvåsitts soffan för att se om han kunde fylla på stoppning där sedan när det inte gick så har han börjat möblerat om vardagsrummet. Som sagt jag tog dator och flyttade mig till köket så får han hålla på bäst han vill. Får kanske göra om om jag inte är nöjd.


Hoppas på att få sova i natt har hämtat ut hostmedicin på apoteket. håll tummarna. Handlederna har värkt ganska intensivt i dag. fingrarna har varit mera domnade än vanligt men om jag får sova så blir nog det oxå lite bättre.


God natt!!

Av Pia - 19 juni 2012 08:01

Nu har jag hostat mig igenom ett antal nätter kroppen börjar kännas mör efter för lite sömn. Men sitter på jobbet och hoppas man gör saker rätt i dimman av trötthet.


Jag och kollegorna ska på sommarlunch i dag på Ulla Winbladh på djurgården. eftersom det blir en sen lunch så har jag sett till att ha en ordentlig mellan mål nu på förmiddagen så jag inte hungrar i hjäl innan lunchen.


  

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards