acasadipia

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Pia - 3 juni 2012 20:27

I dag har jag varit kreaktiv vid symaskinen. Två saker blev det. EN jeanskorg som jag nu har på hallbyrån och lägger bl.a nycklar och Ipod i.

   

Sedan blev det en picknickduk av gamla kökslinnehandukar, som jag fyndade på en loppis utanför Eskilstuna i påskas. 10 handdukar blev detta. Lite finlir är kvar men den blev snygg tycker jag.

 

Jag kom ut på en promenad i dag när barnen satt och tittade på Bolibompa och det var uppehåll i regnet. Hade tur det började regna när jag var tre minuter från hemmet.


Annars har det varit en lugn helg försökt att villa armarna så mycket som möjligt. Planterat om två blommor som växit ut sina krukor.  Före och efter kort.

   

Min S:t Paula är så himmla fin så jag var tvungen att ta kort på den. Jag köpte den på en skördemarknad i höstas. DEn heter RAinbow´s Neon.

   

I morgon är det jobb igen. Känns jättebra. Har fortfarande ont i armarna och handlederna. Men det är bättre. I dag valde jag att ta hand om min själ och inte mina armar så det gör ju lite ont just nu, Men det ger sig när jag har vilat lite.


HAr en trevlig söndagskväll.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards