acasadipia

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Pia - 12 juni 2012 08:07

Igår fick hade jag lite feber och halsont så jag jobbade hemma frmför datorn. När man gör det så jobbar man ju dubbelt man passar ju på att tvätta lite oxå. Så det blev två maskiner tvättade. Jag är fortfarande helt förundrad vad tekniken har tagit oss. Tänk att lilla jag kan sitta hemma och ändå vara uppkopplat på jobbet som jag satt där. Folk ringer på min anknytning och kommer till min jobb-mobil hemma i märsta. Snart behöver vi inte gå upp ur sängen uttan vi kan ligga där och tänka på vad vi ska göra så gör tekniken det åt oss. Det kanske blir tråkigt i längden men någon dag i veckan kan ju vara skönt.


I dag har jag massat mig till jobbet. Febern är borta, hals gör fortfarande ont men lite te lindrar och så har jag halstabletter så jag ska nog klara denna dag.


Tyvärr så får ju träningen ligga på hyllan medans halsen ömmar. Jag får ta nya tag sen. Håller ju på att förbereda festen på fredag. Jag tror jag är i fas men förmodligen så kommer jag att komma på nÅgot i sista stund att jag har glömt att jag skulle ha gjort.


Det har funkat att muta barnen de har hållt sina rum fina nu i två dagar. I går gick de till och med i från TV och hjälptes åt att fixa sina rum. Hoppas det håller utan muta sedan.


  

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards