acasadipia

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Pia - 18 juni 2012 15:33

Nu har jag åk genom halv stockholm känns det som. De undersökte handlederna och sedan sa de att de ville ha mer undersökningar av den så det blir röntgen och så ska de kolla nervbanorna. Så nu får jag vänta på kallelse till dessa ställen. Det kommer att vara på håll. och efter detta så ska jag tillbaka till täby och då får jag väl veta vad det kan vara för fel och om de kan göra något åt det. Jag försöker se positivt på det man är i karusellen nu och de tar mig på allvar. sedan får man ju hoppas att semestrarna inte skjuter på detta allt för långt fram i tiden.


När jag kom hem så stupade jag i säng och sov i en och halv timme. Jag ju inte fått sova pga av hostan de senaste nätterna. hoppas på bättring.


  

Av Pia - 18 juni 2012 07:54

Sitter här och väntar på att det ska bli dax att börja resan till Täby. Det är där handkirurgen finns. dit resan verkar ok. hoppar av i sollentuna tar bussen till täby. kommer troligen för tidigt dit men det är bättre än att komma försent. Hem verkar det som jag får åka Roslandsbanan eller vad den heter till möby och ta en buss till helenelund och där hoppa på pendeln till mäsrst litte bökigare men har ingen tid att passa på hemvägen.


När jag kommer hem ska jag tilla på intstruktions-cd till min nya maskin och kanske hinner jag testa den innan jag går och hämtar gokorvarna på dagis. Bland de första jag ska göra är ett skyddande huv till maskinen. Tänkte kolla vad jag har för tyger och bara sy i hop något. Kommer bilder på min verk sen som vanligt.


ha en bra dag!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards