acasadipia

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Pia - 13 juni 2012 08:16

Sista dagen som 39-åring. Imorgon får man säga att man är 40 om någon frågar hur gammal man är.

Börjar kännas bra. För jag har insett att jag har alla tant egenskaperna man kan ha så det är bara att köra och bli en trevlig liten tant.


Mina tantegenskaper:

Har en dramaten

Handarbetar

bakar

åldern.


Denna vecka är tyvär ett stort bakslag när det gäller att äta godis kan verkligen inte låta bli. Men nya tag på söndag efter festligheterna. Nu när mamma har skaffat sig en Iphone måste jag verkligen gå ner mina kilo så jag oxå får köpa en smartphone. Så det blir hårdträning och hårda matregler för mig tills semester från och med söndag. Absolut ingen godis eller fika bröd. Blir jag sugen får jag ta te eller frukt. Brödet får bli på helgerna och alkoholen får hålla sig borta så jag kommer ner. Peppa mig gärna så jag klara det. Ni som bor i Märsta och vill gå ut och gå på kvällarna ring mig så kan vi göra sällskap.


Nu ska jag njuta av min sista dag som 40 minus.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards