acasadipia

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Pia - 6 juni 2012 08:52

I går kom jag inte in på bloggen så därför skrev jag inget i går.


På lunchen i går gick jag till Clase ohlsson och köpte lite förvaring till mitt pysselskåp. Nu ska det bli ordning bland grejorna.


Peter jobbade över i går så barnen och jag fick egen tid med varandra. Vi lagade köttbullar och pasta till middag sedan lekte barnen med varandra och jag satte mig och tog det lungt och tittade i dagispärmen som Joakim har fått hem nu. De hade avslutning för alla sexåringar på dagis i går så han fick en fin ros och en cd-skiva med en massa bilder på honom som har tagits under den tiden han har varit på dagis. han var så liten när han började . Min lilla kille har blivi stor.


I dag ska vi fira nationaldagen med att åka till en medeltida marknad och titta på riddare och annat. Hoppas at det inte regnar för mycket bara. Jag fick lite rabarber i går så i dag ska vi äta rabarberpaj men vaniljsås. Tusan vad jag har längta efter det. Det som blir över tror jag gör  lite rabarberkräm.


Ha en trevlig dag och fira Sverige.

  

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards