acasadipia

Alla inlägg den 19 maj 2012

Av Pia - 19 maj 2012 13:30

Det blev ingen promenad i går utan jag satte mig och virkade i stället. Det blev två armar och ett ben.

 

Fastnade även framför TV med Bodyguard ännu en måbra film.


I dag har jag röjt och dammat har bara damsugningen. Dra mig för det för jag får ont i mina armbågar och handleder av att dammsug. Men ska ta ett rum i taget så sk det nog gå.


Så är blev soffan. Personligen blev jag helnöjd. (ett före kort oxå)

     

i dag var jag duktig och tog mig en morgon promenad på en timme. Om dammsugningen inte suger musten av mig så har jag planer på att ta en tur med cykel ute. Har tagit fram mina LP-skivor (har två backar). har spelat på gramofoner hela dagen. en massa Kiss har det blivit. Har ju enhel del. Det är något vist med vinyl skivor. Är glad att jag har stått på mig och sparat även fast vissa i familjen har antytt att man kanske skulle sälja dem. Det dröjer nog ett par år innan jag kan göra det.

   

Nä nu ska jag ta och fortsätta med städningen så jag blir färdig innan min kompis kommer.


Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards