acasadipia

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Pia - 8 maj 2012 20:52

Det är roligt att brodera. Särskilt när man syr efterstyngnen och ser hur det blir. Se själva.


Innan efterstyngn

 

Efter med eftersygn

 

Jag kom inte ut i dag heller men det känns inte så farligt nu när jag cyklade efter lunchen. Har hängt tvätt och kört in bilen i garaget istället. Okej då lite korsord och sytt lite broderi oxå.


I morgon är det den första fotbollsskola för Joakim. Kul tycker han, men jag börjar tveka för det är ju inte bara att åka dit och titta på när han tränar med de andra klubben tycker att föräldrarna ska hjälpa till med en hel del. Vad jag har förstås så när barnen har gått med i en klubb så får föräldrarna inte bara betala en avgift utan även jobb som tusan. Tänk om man inte orkar göra det för utom hem och jobb men vill vara snäll mot sitt barn som vill spela fotboll eller något annat. Måste man ställa upp eller kommer alla andra föräldrar titta sett på en om man inte gör det. Nä jag ska väl inte måla fan på väggen innan det har börjat. Hoppas bara att det inte blir för stora krav på en bara för Joakim vill spela fotboll. Hoppas han får roligt i allafall det är ju det viktigaste.



Av Pia - 8 maj 2012 14:00

Nu har jag tagit ett pass med motioncykel.   

Av Pia - 8 maj 2012 08:04

Jag märker att jag mår bättre för jag hinner med mera på morgonen innan jag ska iväg. Som i dag t.ex hann jag duscha, plocka ur och i diskmaskinen, ladda en maskin tvätt och det vanliga att ta på barnen kläder samt lämna dem på dagis och vara på jobbet kl 08.00 Tycker det är ganska mycket gjort på morgonen. I dag efter lunch ska jag ett en tur med motionscykel på jobbets gym. Vi hörs och ses!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards