acasadipia

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Pia - 17 maj 2012 22:04

I dag sov jag till halv nio. Jag minns inte när sist sov så länge på morgon. Jag sov hela natten oxå. Så i dag har jag käntmig pigg. Jag började dagen att cykla 30 minuter på motionscykel. Sedan tog jag en lång frukost innan jag började att slipa soffan. Innan jag målade den gjorde jag i ordning dagens surdegar. Det blev fyra bröd i dag. Ska nog baka lite på lördag oxå.

     

Efter lunch så gick jag på en timmes promenad. Var riktigt skönt. Måste erkänna att jag har syndat både i går och i dag. I går med en liten påse med smågodis och i dag med daimkakor. Men nu är allt slut och i morgon blir det nyttigt igen. Man måste ha sina svackor ibland detta var min första efter jag började för fem veckor sedan. Det är ganska bra i allafall.


Har snart broderat klar den sista ringen på broderiet. Så jag ser verkligen slutet på detta projekt.  


På tal om projekt så här ser soffan ut efter första målningen.

 

I morgon ska jag måla den andra gånger och hoppas att jag slipper måla flera gånger. Sedan ska jag ta en tur till syaffären och köpa stoppning till sittsen till soffan. Ska nog ta en sväg till systemet oxå och köpa något gott vin till mig och min kompis till lördagen. Annars så är det minst en promis i planerad.


Har precis titta på Notting Hill en himmla bara må-bra-film. Tror jag ska gå och lägga mig och läas nu. så god natt.



Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards