acasadipia

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Pia - 3 maj 2012 16:19

i dag har barnen beställt våfflor. Jag som snäll mamma ställer förstås upp. Har köpt hem hallonsylt och glass till dem. Själv ska jag äta fisk och räkor med en massa grönsaker till. För om jag skulle ta en våffla så skulle Joakim säga "mamma tänk på den nya mobilen" Och det är bara för att påminna mig att inte äta onyttigt. Nä jag tror jag hämtar hem mina gullungar tididigare i dag så de får hjälpa mig att göra våfflor.


Hörs senare!!!

Av Pia - 3 maj 2012 07:59

Man kämpar på med livet men i bland tar kraften slut och man vill bara sätta sig ett hör och böla för vad som helst. Jag känner mig just nu så. Det är inte roligt att känna så. Försöker hitta på roliga saker som ska pigga upp mig men det funkar inte just nu. Men ska kämpa på så jag kommer ur detta elände.


Jag försökte att pigga upp mig i går med en promenad runt Gamla stan på lunchen. - Det hjälpte inte

Jag försökte att pigga upp mig med lite pyssel i går kväll. Satte på tre lager tidningspapper på de tre ballongerna som vi håller på med - Funkade för stunden.


Jag dra slutsatsen att pyssel få mig att må lite bättre. Men Man kan ju inte pyssla hela dagarna och vad säger arbetsgivaren om man börjar pyssla på jobbet i stället för att jobba?. Tror inte de uppskattar det.


Har ett läkarbesök i dag så jag har jobbat lite redan hemma.  Tekniken är himmla bra att man kan göra så. Så nu är en börda som hängde över mig klar.


Ha en bra dag.


Försök att tänk på positiva saker i dag så kanske dagen blir bra. Jag ska försöka.


Kramar

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards