acasadipia

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Pia - 7 maj 2012 20:39

Under eftermiddagen fick jag en himla huvudvärk, den sitter i forfarande. Så det blev ingen promenad i kväll som jag hade tänkt.

Har gjort fruktsallad fö veckan. Har fryst ner dem potionsvis så tar jag med dem till jobbet och har dem till mellis på eftermiddagen istället för smörgåsen som jag brukade ta.


Idag var det inte lätt att lägga barnen. David vägrade sova innan jag hade kommit och gossa med honom. Problemet i dag var att jag skulle natta Joakim och läsa saga innan jag kunde komma till honom. Men när jag hade kommit så somnade han efter fem sekunder. Joakim håll på ett tag innan han somnade han oxå.


Nä nu vill jag brodera lite innan jag ska lägga mig. Så god natt så hörs vi i morgon.


Kram

Av Pia - 7 maj 2012 13:48

Det blev en lunchpromis runt Skeppsholm idag   

Av Pia - 7 maj 2012 08:07

Har tagit mig till jobbet i dag. Känner mig bättre än vad jag har gjort på länge. Det ända som kanske är lite irriterande är detta kliande i ögonen och halsen av allt detta pollen som finns överallt. Kan det inte regna på nätterna som dessa pollen lägger sig på marken istället.


Ha en bra dag!  

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards