acasadipia

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Pia - 1 maj 2012 20:49

I morse så cyklade jag 30 minuter på motionscykel. I morgon är det pilates och promenad som står på att göra listan.


VI grillade korv i dag på gården. I stället för brödet så gjorde jag hemma gjord räksallad. Kokade även herrgårdsgrönsaker. Det är härligt när värmen kommer så man kan få grilla ut. Tyvärr tycker min allergi att det är mindre roligt. Efter en liten stun ute så kliar det som tusan i halsen och ögonen även fast jag har tagit allergimedicin. Men det är ju rekord höga pollennivåer nu. Det blir nog bättre snart.


I dag blev jag färdig med mitt lapptäck det blev jätte mysigt.

   


Sitter och titta på Humorgalan. Kan bara säga att det är inte alltid humor där. Det är jobbigt att se hur en del barn har det. Skänk en tanke på alla dessa barn som behöver hjälp.


God natt!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards