acasadipia

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Pia - 16 maj 2012 21:24

Nu är mina killar uppe i Hälsingsland, och jag ensam hemma. Jag njuter av ensamhet just nu vet inte om jag gör det i morgon men just nu gör jag det.


Har röjt i köket och hallen. Gjort det fritt i hallen så jag kan börja med soffan i morgon. Så här ser soffan ut i dag:

 

I morse när jag kom till jobbet gick jag direkt till gymmet och cyklade en halvtimme med Fat Burn. Man känner sig så himmla duktig när man har gjort ett pass på cykel. I morgon tänkte jag ta en promenad innan frukosten hoppas det inte regnar bara, men om det gör det så får jag väl sätta mig på cykeln en halv timme.


Vad får man om man blandar till detta?

100g surdegssatts

150g vetemjöl

150g ljumet vatten

Jo en fördeg för surdegsbröd. Har satt två degar. Så det blir bakning oxå. Grund sattsen har även blivit matat ifall jag får för mig att baka mera.

     

I morgon ska jag slipa soffan och måla en första gång. Sedan ska jag röja i vardagsrummet. Annars ska jag ta det lungt.


Ha en trevlig onsdagskväll.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards