acasadipia

Alla inlägg den 7 februari 2018

Av Pia - 7 februari 2018 07:23

På väg till Stinsen och dietisten för en koll på vikten och peptalk. Tror faktiskt jag har gått upp. Har slarvat med godis och fikabröd den senaste månaden. Ska försöka låta bli dessa två goda ting. Till påsk är väl ett bra mål?

Har en sådan värk i fötterna att jag faktisk övervägande att ligga kvar i sängen i morse. Skam den som ger sig. Måste andas och måste slappna av. Inte spänna mig. Man spänner sig automatiskt där man har ont och då gör det ondare. Ni i rehabgruppen ja jag vet att man inte bör använda måste men tror att just i detta fall är måste det bästa ordet. Eller har ni förslag på något annat?

Igår kväll sätt jag vid köksbordet och präglade och lyssnade på min bok. Det blev några timmar faktiskt. Det kändes som en halv timme. Men de blev fina eller vad tycker du Shirin?

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards