acasadipia

Alla inlägg den 6 februari 2018

Av Pia - 6 februari 2018 08:57

Hade i mina sulor som jag trodde skulle hjälpa mina arma fötter. Men det gör mera ont. På väg till pendeln så värkte fötterna så jäkla mycket så jag nästa grät. Högst på smärtskalan. När jag satte mig på pendeln tog jag ut sulorna och smärtan minskade direkt. Så i de skor jag har nu kan jag inte ha extra sulor.

Har börjat virka med plastgarnet jag gjort av gammla plastpåsar ska bli en ny matta till balkongen.

Nu är jag igång med dammsugningen igen. Köket fixade jag i går. Hoppade våttorkadet denna gång. Om jag får in att dammsuga i veckorna när jag inte har barnen så kommer det att bli kanon. Min riktlinje är ju veckostädning varje vecka. Men varannan vecka är ju bättre än inget. Känner mig nöjd.

Känner mig lite låg samtidigt som jag känner mig uppåt. Konstig känsla. Men det beror nog på att jag sover dåligt nu. Vaknar flera gånger per natt. Skulle behöva sova hela natten. Det skulle lugna min oroliga kropp.

Har läxa till psykologen att jag ska hitta saker som kan dra ner mig. Dålig sömn är nog en av dem.

Till fredag ska jag ha gjort något pulshöjande och skrivit ner tankar och känslor om det. Hmmm tycker detta är jobbigt. För när jag gör det så gör jag det bara. Tänker och känner inte så mycket faktiskt.

Ha det bra detta isdygn.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards