acasadipia

Alla inlägg den 12 februari 2018

Av Pia - 12 februari 2018 09:04

David serverade frukost i morse. Mycket trevligt. I denna vecka ska han få gå hem själv en dag. Nu börjar träningen för att han ska sluta på fritids. Han bad mig att hämta honom och jag så om du hjälper mig med middagen så hämtar jag dig. Han så ja men vi få se hur det går.

Som ni märkt så har jag bloggat i helgen oxå. Lite ovanligt men får man lust att dela med sig så blir det blogg på helgen oxå.

Igår fixade jag lite med min BuJo. Satte in små bilder på pyssel jag har gjort under januari. Gjorde i ordning nästa vecka. Om ni undrar så fyller jag i mina aktiviteter efter jag har fotat. Tycker inte ni behöver vet allt. Ni vet det mesta men inte allt.

Jag bad Joakim bestämma temat för nästa månad. Han har bestämt sig hundar. Anade det faktiskt. Vi får hitta fina bilder på hundar eller så blir det fina bilder på de hundar vi känner eller har känt Moltas och Rasmus. Vi får se vad han tycker. Har iallafall en stämpel med ett tass av tryck som jag kan använda.

Inte nu i helgen utan helgen där på ska jag på BuJo-träff och då ska jag ha kommit på hur jag ska frakta mina pennor. De står ju i så fina burkar nu.

Men jag har lite tid på mig.

Jag hoppas ni sitter ner nu för nu ska jag chocka er lite. Jag har börjar röja på mitt pysselbord. Blev ni chockade nu? Inte nähä. Men det har varit som ett berg på det i ett par månader nu. Kan inte pyssla. Nu har jag börjat fixa så jag kan sitta och pyssla. Jag kanske ska sy lite oxå det skulle vara roligt.

Ha det!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards