acasadipia

Alla inlägg den 23 februari 2018

Av Pia - 23 februari 2018 09:11

Äntligen fredag. Är så himla trött. Hade verklige svårt att gå upp idag. Höll på att glömma min medicin. Hade hunnit ner för trappen och ett par steg utanför porten då jag kom på det. Så jag vände och gick upp och tog dem. Behöver mina värktabletter för att kunna ta mig igenom dagen. Så om jag ska säga hur det här gått att gå upp i tid så värken har ökat lite och jag är mer trött. Men helt naturligt att min kropp regerar så. Det kommer att ta några veckor innan det kommer att kännas ok. Men jag kommer inte att falla ner i brunnen för det utan kommer samt och säkert sträcka på mig och kämpa vidare.

Blev klar med min plastmatta som är gjort av gamla plastpåsar som min kollega rensat ut ur sin låda. Den kommer ligga framför balkongdörren på balkongen när jag har gjort i ordning den för våren.

Vet ni vad jag har kommit på? Hur mycket man än blänger på disken i diskhon så hamnar den inte i diskmaskinen. Jag har blänger på den hela veckan faktiskt och det här inte hänt. Man borde ha magiska krafter så man bara viftar lite med en trollstav så fixas allt och det blir skinande rent. Går nog läst förmycket av Harry Potter. Jaja jag tog tag i saken i morse fyllde maskin. När jag kommer hem kan jag Sätra på den och handdiska det som inte fick plats. Så lite magiskt var det i morse eftersom jag fick energi för det. Kanske därför jag glömde medicinen.

Ska försöka att förbereda maten i för veckan i helgen. Göra ett stort läst med korvstoganoff (säkert felstavad), tänkte göra pizzabullar också. Baka grekisk lantbröd. Vi får se vad jag gör. Beställde i alla fall mat igår, som kommer hem i kväll.

Ha en trevlig Fredag och ge er själva och er omgivning en massa kramar.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards