acasadipia

Alla inlägg den 9 februari 2018

Av Pia - 9 februari 2018 08:05

Och ni andra oxå förstås.

När jag letade efter mina långa benvärmare hittade jag inte bara dem utan mina fina sockar jag stickade förra året. Så nu har mina fötter och väder det varmt och skönt.

Igår när jag hade röjt på hallbänken hittade jag denna.

Tror att killarna har lagt den där för att jag ska kunna beskydda mig när dem är hos sin pappa. Nä troligare tror de att den ska själv skutta in i deras rum utan att de behöver göra det själva. Nähä det går jag inte på de får göra det när de kommer hem på söndag.

På väg till Kista för den näst sista gången med gruppen. Himla sorligt faktisk. Vill fortsätta med dessa gruppträff livet ut typ. Nu är det typ en och halv månad totalt kvar på rehab. Tankar som klarar jag detta eller faller jag efter detta. Troligen så klarar jag det. Jag har blivit så mycket starkare psykisk. Fysik jobbar jag med har nog blivit starkare där oxå eftersom jag kan hantera min smärta på ett annat sätt än förut. Nu kan jag utmana kroppen lite i taget trots värken. Det gör mig starkare. Kan ännu inte ställa mig på ett gym och träna men det kommer.

Ha det bra!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards