acasadipia

Alla inlägg den 1 februari 2018

Av Pia - 1 februari 2018 09:07

Vad har denna vecka tagit vägen. Det är redan torsdag. Ikväll är jag barnfri för barnen ska gå på teater i Uppsala med sin faster med familj. De ska se Bröderna lejonhjärta.

Så jag ska ta det lugnt. Tänkte låna bilen och åka till Coop. Dels handla några måltidsdryck och dels hämta ut fina pennor som jag har beställt från Panduro. De hade extrapris på dem. Är sugen på de nya vattenfärgspennorna oxå. Men får ta lite i taget. Efter att ha börjat med min BuJo så här intresset för pennor ökat. Måsta hejda mig klara mig nu med det jag har. Särskilt nu med de nya pennorna.

Ska nog sattsa pengar på något som hjälper min smärta i hälarna så jag kan gå mera.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards