acasadipia

Alla inlägg den 28 november 2011

Av Pia - 28 november 2011 15:16

David plutten är förskyld. Han ser för eländig ut. klansiga ögon och näsa som rinner och så hostar han oxå. Stackaren.

I går blev jag klar med halstuben som jag hat gjort på en av mina sickringar. Så snart kommer beställaren till denna bli glad (hoppas jag). Eftersom det blev garn över så gör jag en sak till på ringen men kan inte avslöja vad ännu, mottagaren vet inte vad det ska bli. Jag kommer ta bilder på stickverken och sätta in dem här när jag är säker på att de har kommit fram till sitt slut mål. Viss låter det spännande.


Medan David sov i dag så passade jag på att ta lite hemma spa och sedan började jag med svart kjol som jag skulle ha gjort redan då jag gjorde min andra kjol. Eftersom David kommer att vara hemma i morgon så det finns hopp att den blir färdig snart. Annars hade det väl blivit att den hade legat halvfärdig ett på veckor innan jag hade gjort klart den. Så  jag hoppas att jag blir färdig i morgon med den.


Nu sitter sjukligen och pärlar. Han blir så glad när han hittar oranga pärlor. Jag tror han har blivit hes oxå. Lill gubben.


Hörs snart

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards