acasadipia

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Pia - 6 november 2011 21:27

Söndag = sovmorgon och städdag.


Kunde först inte sov utan gick upp runt halv åtta i stället för åtta. Lite irreterande när man går upp alla andra dagarna. Det var min hosta som gjorde att jag gick upp. Har känt mig sjuk hela dagen men har städat i allafall. Peter gick ut ca en timme med barnen medans jag röjde och dammade. Så sötnosarna har fått lite luft i sig i allafall idag.


De små påsarna som jag visade i går blev så här:

 

Man kan sätta blommor i dem. Fint va?


Igår stickade jag ett av mina fynd på symässan.

   

Två mössor till Joakims nallar blev det. Det på den gröna cirkeln som nallarna har i knät som jag gjorde mössorna på.


Jag brukar göra lite hemmaspa på söndagar och denna söndag är ingen undantag. I mitt hemmaspa ingår inpackning av håret, Raka bena, ta kropspeeling och ansiktspeeling. Sen avslutar jag det hela med en lång härlig dusch men en sköm duschcream. Jätte skönt för kropp och själ. Nu är jag redo för en arbetsvecka.


Jag har sytt på ungefär hälften av de 56 mormorsrutorna, så snart finns det ett slut på detta projekt så jag kan börja med nästa. Har inte riktigt bestämt mig vad jag ska göra. Jag vill så mycket och har svårt att välja mellan mina ideer.


  

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards