acasadipia

Alla inlägg den 16 november 2011

Av Pia - 16 november 2011 17:34

Idag när jag kom hem hade det kommit ett stort brev och det visade sig vare en bok jag har vunnit. Jag som aldrig brukar vinna något. Hurra för mig.

 

I går var jag helslut så jag slocknade redan kvart över nio. Men vad hjälpte det när man börjar hosta mitt i natten och sedan sover si så där. Så i dag har jag varit helt slut ett tag trodde jag att jag skulle somna på jobbet. Jag hann med att ta en napp på 30 minuter innan jag hämtade barnen så nu käns det lite bättre.


Nu sitter Joakim och målar med vattenfärger och David pärlar med maxi-pärlor. David har verkligen blivit duktig förut så satte han dit vilken färg som helst i en salig blandning, nu tar han en färg och rad i taget så det bildar ett fint mönster. Maken är och handla. Så för tillfälligt är det ganska lungt.


Får se om jag orkar baka finskapinnar i kväll eller så blir det i morgon förmiddag. Vi får se.


Det märks att det var ett tag sedan jag höll på med broderi. mina fingar är sprukna av alla stick av nålen. Men snart har jag skin som en elefant på fingrana igen.


Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards