acasadipia

Alla inlägg den 5 november 2011

Av Pia - 5 november 2011 19:39

Idag var jag och Joakim på Syfestivalen. Vi hade jätte mysigt. Vi gjorde varsin tavla och handlade en massa saker. Om jag hade haft mera pengar så hade jag nog handlat lika mycket till.

Här kommer lite bilder på vad vi fyndade.     


  

Nalle på väg till Syfestivalen.

               

I morgon får ni se vad som är i dessa små påsar.

   

Lite tyger och ett strykbrädsöverdag som hjälper en men linjer osv.

     

Garn och en massa ögon till mina amigurumi

     

Vårat tavlor och klister ,lack och pensel så vi kan fortsätta hemma.

   

Lite saker till barnen var ett måste En insekt som vibbrerar och piratstickers

 

Ny ska det stickas allt.


Passade på att titta in overlock-maskinerna också. Tänkter önska mig en sådan i 40-års present av släckten.


HA DET!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards