acasadipia

Alla inlägg den 30 november 2011

Av Pia - 30 november 2011 20:14

Det blev en dag till med David. Men nu är han pigg nog att gå till dagis. Det har varit återvinnings dagen i dag för David och mig. Vi var och slängde glas, metal, platsförpackningar, pappkartonger, batterier och diverse glödlampor. Så vi känner oss riktigt duktiga. Vi tog en sväg ner till centrum oxå. ÖoB och Apoteket var målen. Det blev ett paket röda ljus och lite medicin. På vägen hem hamnade vi på lekplatsen i Sätunaparken. Brevid lekplatsen finns en ställe som kallas för Lek för livet. där kan man öva sin balans, göra knäböj m.m samtidigt som man leker med sina barn. Perfekt tycker jag lite träning samt att barnen är nöjda. 


Under Davids lur så virkade jag lite kan tyvärr inte säga vad för det ska bli en julklapp som jag ska ha med mig till julfesten på jobbet i nästa vecka. Sätter in bilder efter festen på vad det var.  


Jag blir så arg på mig själv. På ÖoB så köpte jag mig en påse skumtomtar så jag smällde i mig hela påsen själv efter lunchen när David sov. Urch vad arg jag blir. Dumt av mig, jag som har kommit i gång med viktminskningen.  


På lördag ska jag på 80-tals fest. När jag var hos mamma så fick jag låna en kläning som hon hade när hon var ute och dansade på 80-talet, så det är en äkta 80-tals fit out i allafall. Jag kanske ska ge mig ett straff för godispåsen! Straffen kan ju vara att jag vara nykter på festen. Nää får hitta på något annat.


Nä nu sak jag forsätta med lite handarbete.


Ha en trevlig kväll.  

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards