acasadipia

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Pia - 2 november 2011 19:59

Virkade min sista mormorsruta för ett tag hoppas jag. Ska bara sy i hop dem nu. Funderar på om jag ska virka en kant runt oxå. Vi får se.  


Sitter och snorar som tusan. Det var länge sedan jag var så här förskyld. Hoppas jag mår bättre på lördag då jag och Joakim ska till symässan. Har i många år tänkt gå på den men inte kommit iväg, så jag hoppas verkligen att förskyldningen ska hindra mig nu. Men det skulle vara typiskt.  


Har satt fram surdegsgrunden i dag funderar på att baka baugetter denna gång. Får se på fredag vilken deg jag blandar i hop.


Ha det bra


Av Pia - 2 november 2011 13:00

I går kväll rann näsan på båda barnen och de såg eländiga ut. sedan sov de som stockar hela natten. Fick lov att väcka Joakim i morse det var första gången på väldigt länge sedan. Så jag trodde han mådde dåligt. Men nu när halva dagen har gått så är barnen piggaren än vad jag är. SÅ det är helt klart dagis i morgon om inget annat händer.


Denna dag hemma har gett mig chans och virka lite på mormorsrutorna så nu är det bara tre st kvar.


Ha det!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards