acasadipia

Alla inlägg den 8 november 2011

Av Pia - 8 november 2011 20:31

Man blir lite arg när tågen är sena.   Jag jobbade sent och sedan när man kommer till station får man stå i tjugo minuter och vänta på tåget hem p.g.a växelfel. När jag väl kom hem så var man vrål hungrig och barnen undrade varför det var växelfel och det kan man ju undra.


De ringde från dagis i dag och sa att Joakim hade feber. Så Peter hämtade båda två. När Peter kom hem hade Joakim knappt någon feber och när jag kom hem så såg han pigg ut. Men han får vara hemma i morgon för säkerhetsskull.


Funderar på att gå och lägga mig tidigt i dag och läsa min bok i stället för att sitta framför TV.


God natt   

Av Pia - 8 november 2011 08:14

När ska denna skit hosta sluta. Jag börjar verkligen tröttna på den och så är jag trött på att vara trött. Jag vill orka att ta en promis när barnen har lagt sig och jag vill orka med att träna. Men det är som en ond cirkel när orken finns hinner man inte, när man hinner orkar man inte.


Jag har satt på mig min hem sydda kjol i dag får se i fall någon säger något på jobbet om det. Jag tycker den är riktigt snygg. Jag tänkte ha mina nya stövlar på mig oxå, så håll tummarna att mina hälar inte får för stora blåsor.


Nä nu är det dags att dra till jobbet. Ha  en trevlig dag.


Kramar

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards