acasadipia

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Pia - 12 november 2011 08:40

Jag fattar inte hur mycket slem man kan ha i halsen, Hostan ger sig ju aldrig. Man blir ju så himmla trötta av det. Sedan undrar hur mycket snor man kan ha det tar inte slut.


Jag fick fyra mormorsrutor kvar efter att filten blev klar. Jag virkade ett varv till på dem och sedan virkade jag i hop dem två och två så nu har jag två fina mobilskydd.    Kameran ligger på laddning så jag sätter in bilder på dem när jag bloggar nästa gång.


I dag ska vi åka och ta ett familjekort så hela familjen har duschat och satt på oss fina kläder. David tycker verkligen inte om att dusch, han gallskriker så grannarna undrar väl vad vi gör med honom.  


Nu har jag börjat med ett broderi som jag borde ha gjort färdigt för länge sedan. Syrran beställde ett broderat fia-spel med bilder på Nalle Puh och ahn vänner. Bättre sent än aldrig.


Tjejerna är helt klart bäst i Idol. Man får nästan gåshud när de sjunger. Jag tror att det spelar ingen rol vem som vinner av dem, jag tror att all kommer att lyckas om de verkligen vill.


Ha en bra dag.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards