acasadipia

Alla inlägg den 15 oktober 2015

Av Pia - 15 oktober 2015 08:27

Att sova gott är viktigt. Men en del nätter vill inte sömnen bli god. Man vaknar stup i kvarten. Man ligger och vrider sig. Man hostar. Man måste gå upp på toa flera gånger. Är delen sådan natt så blir det väldigt liten tid att sova på. Jag har haft en sådan natt. Det känns i hela kroppen och själen. Ryggen värker även fast jag tar värktabletter. Kroppen känns domnade på något undligt sätt. Själen är trött och på minner mig om det som gör ont. Ingen bra dag än så länge. Men klockan är bara halv nio det är många timmar kvar som kan bli bra.

Längtar till helgen. Min barndoms kompis Pia kommer med sin vovve Flipp. Vi ska ha trevligt på lördagskvällen och gå på hundutställning på söndagen. Och Flipp ska få sitt tiger täcke som jag har sytt. Tror det var typ ett år sedan Pia gav mig tyg till den. Bättre sent än aldrig.

Nummer två är klar.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards