acasadipia

Alla inlägg den 6 oktober 2015

Av Pia - 6 oktober 2015 08:30

Fredags kvällen hade jag energi. Bakade en banankaka.

På lördags förmiddagen hade fortfarande bra energi. Bakade äppelmuffins med crumbel. Bjöd sedan granarna på fika på eftermiddagen. Mycket trevligt.

Medans muffinsen var i ugnen satte jag upp tavlor i sovrummet.

Nu ser det ut att elefanten hänger snett men jag lovar den hänger rakt. Molande ont hade jag men vid gott mod. Har haft ont hela tiden i kroppen senast två veckorna. Energin dalade lite på lördagskväll men inte så mycket. Vaknade på söndagen kände mig lite nere. Tog det lungt. Gjorde inte det jag hade tänkt att göra utan slappade. Men efter lunch slog panikångest till. Hela kroppen knöt sig på något sätt. Efter attacken så tog värken fart med full styrka. Så i går var jag hemma och ringde då husläkaren och fick andra värktabletter som ska vara muskelavslappande. Håll tummarna att det hjälper.

Är i allafall på väg till jobbet. Vi får se fall jag klarar det. Ont gör det men det går än så länge.

Ha det

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards