acasadipia

Alla inlägg den 7 oktober 2015

Av Pia - 7 oktober 2015 08:29

Vad kallt det är idag! Näsan blev iskall på vägen till pendeln tåget.

När jag hämtade barnen i går så verkar det som om någon har tagit Davids jacka. Och i jackan låg hans mössa och vantar. Lilla gubben blev jätte ledsen. Viss är han lite slarvig. Som lägga bort vantar och strumpor. Men en hel jacka tror jag inte. Speciellt när han var så glad över den. Han sa att han var en pilot igår morse när vi gick till skolan. Jag sa till honom att ibland händer det att andra tar andras saker med flit eller av misstag och att han inte har gjort något fel

Mina tabletter hjälper samt att mamma har kommit och hjälper mig så jag kan slappna av. Känns riktigt skönt att ha minimalt med värk. Jag känner men det är ingen fara med det.

Igår kände jag mig lite avdomnad i armar ich fingrar så det var lite svårt att virka. Blev ytterst lite för att vara mig.

På väg till jobbet nu. Idag ska jag gå på skyddsombud direkt när jag kommer. Vet inte riktigt vad det innebär, om det är teoretisk eller praktiskt. Har faktiskt inte tagit reda på det. Men det blir nog bra ändå.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards