acasadipia

Alla inlägg den 8 oktober 2015

Av Pia - 8 oktober 2015 08:33

Jaha så är det torsdag igen. Tror att jag och barnen har svårast att gå upp på torsdagar. Vi vill ligga kvar i våra varma sängar tills det är ljust ute. Men vi är duktiga och går upp och försöker tänka i morgon är det fredag. Och efter fredag kommer två mornar med sovmorgon. Jag tror det var lite varmare idag. För man kan väl inte redan ha vant sig med kylan redan?

Davids jacka har kommit till rätt igen och han är så glad.

Tabletter hjälper samt det hjälper att mamma är hemma i Märsta. Kan liksom slappna av i mina muskler. Nu ska bara musklerna glömt bort att normal läget för dem är avslappnade och inte spända.

Ibland vill man skriva mer men man tycker inte man har något att skriva om. Ni har jag lyckats skriv mera utan att skriva om något. Bäst jag slutar innan ni tröttnar.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards